Monday, February 15, 2016

My Nyah's Engagement

Assalamualaikum.

So at last, she's engaged! Ingat tak post sebelum ni kami berjumpa di Penang? Untuk kasi dia my pink veil. Dia nak pinjam. Veil pink aku tu dah merata dah pergi. Orang dah pakai banyak kali. Meh2 siapa mau sewa. Sempat lagi promote kan? 

Lina bertunang on 16.1.16. Cantik sangat tarikh tu kan? Insya-Allah tahun ni juga akan berkahwin. Weee can't wait! Trip ke Penang hari tu memang semata nak pergi dia bertunang saja. Tidur 1 malam then Ahad tu balik.




Tradisi orang Penang memang suap gula.






I like this photo of hers. So ayuuuu.

Actually 5rz ada plan nak bawa pergi Cameron on the way back to KL tapi sebab kami check out hotel from Penang lambat, so terpaksa lupakan hasrat itu. Itu pun klua Penang pukul 3.30 then niat nak bawa Faiz plak merasa naik ferry. Kalau dah nak naik ferry, of course la lambat nak tunggu turn. Pukul 5 pm baru dapat naik ferry. Pastu plak Faiz tdo. Sudahnya aku kenalah duduk dalam kereta jaga Faiz. Aku pun mentido sama. Tup-tup dah sampai ferry dah stop. Aku tak terasa pun ferry bergerak. Tido mati aku dengan Faiz. Faris lah yang seronok kan? Dah 2 kali merasa naik ferry.

Tetiba terselit gambar ni. Ni masa nak tunggu Lina ok sikit. Ramai sangat orang nak ambik gambar kan?

Malam tu both kids demam. Huuuu sian

Oh my. Selekehnya laki aku bukak butang baju sampai cam tu. Well Penang panas lit lit.


Hari Ahad tu, since dah lewat, kami teruskan je perjalanan balik ke KL. On the way hujan lebat. Overall, oklah kami sampai dengan selamat, alhamdulillah.  Tahniah nyah. Can't wait for your wedding nanti.  

Kau tengok aku pegang kain tu kan? Ada sebab ye. Kain tu koyak besar entah langgar apeeeee. Kain lace je yg terkoyak. Kain dalam tu ok lagi. Kalau kain dalam tu koyak skali, lama dah aku duk dalam kereta je kot. Oh Joviannnnnn!

Dan kau nampak badan aku yang enak dimakan begitu sahaja tu? Oh my.....
  
{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...