Tuesday, February 5, 2013

I Wanna Win A Romantic Trip to Hong Kong!





I've been joining this contest since last week actually but only now baru nak start blogging about it. They extended the closing date until this coming Thursday, 7th February 2013. 




Chances nak menang? Hmmm tengok contestants lain pun dah beratus-ratus dah like dia. Huwaaa :'( Tapi itulah, I'm just trying my luck here. So, please ya korang. Pretty please like my picture on my instagram so that I can win this contest. Kerjasama anda semua saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih. Ecewah! Just search for my name ya, ayuni_rosli. X payah follow pun x pe. Tq guys!

Ayu pertaruhkan gambar time honeymoon dulu. Baru 88 likes. Huhu
 

{From Ayu with ♥}

2 comments:

cikpia said...

done!

Unknown said...

Tq cikpia. Tak menang pun. By the way thaks a lot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...