Monday, August 25, 2014

Raya di Penang

Assalamualaikum.

Syawal dah nak habis tapi x pe, gigihkan juga masuk blog. Anyway, I cuti today sebab last Saturday & Sunday kerja, ada exam. Penat!

Balik raya ke Penang on second week of Syawal. Kebetulan memang nak attend kenduri kawin cousin skali. Bertolak hari Sabtu and memang kami x sempat nak tengok majlis nikah. Kami ke kenduri kawin terus on Sunday tu. On the way ke Penang, jumpa kereta test drive berdekatan daerah Perak kalau x silap. 5rz kate mungkin kereta Proton yang belum reveal.


Ada 4 all together tapi yang sebuah lagi dah memecut laju

Haish aku malas betul nak menulis la sebab entahlah. X de mood. Meh paste picture jela. 

With the right wording, right timing, and the picture is PERFECT!

Sabar jela laki aku ni








Oh by the way, baju hitam tu, inner yang aku pakai buat badan aku rashes. Siap kena pergi klinik ambik ubat. After this x nak dah pakai inner tu. But now the rashes dah ok, alhamdulillah. Dewan kawin ni memang berdekatan dengan home stay yang kami duduk. Senang sangat. Faris nak tidur, I bawak masuk bilik. Sambil2 tu aku buat kerja office, boleh? Aku tau kerja memang x pernah habis tapi seriously work load terlalu banyak. Kerja yang aku buat pun bukan berpatutan dengan gaji yang aku dapat pun. Memang dah demotivated pun right now! Eh later la aku cerita pasal kerja.     

Aku x de gambar dekat pelamin sebab Faris tidur lama dalam bilik. So x kan aku nak pergi dewan and siapa nak jaga Faris kalau macam tu kan? 

Malam tu sempat cover beraya rumah sedara. Esok (Ahad) after check out, lepak2 rumah arwah tok 5rz then bertolak ke Kedah sambung beraya jugak. Sedap makan2. 


Faris ni bergaduh la tu berebut mainan


Ok cuba tengok sequence gambar2 dekat bawah. Macam model budak tengah peragakan topi cina untuk dijual.









Lepas Asar bertolak ke KL dari Kedah. Overall, I enjoy the trip to Penang. Yeay! Cepatnya update kan? Kemalasan tengah melanda. Ok later.

{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...