Thursday, March 15, 2012

3rd Maternity Baby Expo

Assalamualaikum.

Baru je nak update pasal baby expo dekat Mid Valley boleh? We went there on Sunday, early in the morning. Sempat lagi tengok movie before 12 noon. Terkejar-kejar sebenarnya. Actually tengok movie pun sebab I want to claim my free ticket since this month is my birthday month. Sebelum Ayu bersalin berpantang bagai, nak la habiskan masa tengok wayang. Nanti berbulan tak boleh jalan2 sangat. 

So sampai Mid hari tu terus claim ticket then borong pampers MamyPoko. Pergi beli pampers je dulu sebab takut pampers sold out. After that 5rz berkejar hantar barang ke kereta while I pergi beli breakfast and mam dalam panggung tu. 

After movie, continue shopping dekat Hush Puppies Sales. Oh my sangat murah. Paling sedih was all office wear and jeans murah sangat2. But I didn't bought any of those. Simple because I don't know how slim I will get after delivered nanti. So, I just settle down with this. 


Bila pakai rasa macam pijak bantal! Oh selesa sungguh :D

Actually beli sandal ni sebab a day before tu kaki dah start bengkak and my sandal memang langsung tak muat. My MIL said, once kaki dah surut dari bengkak nanti, then it's time. Hee nervous. Anyhow, the queue for Hush Puppies masya-Allah panjangnye. Lucky me, half way to the counter, one of the Hush Puppies's staff tu called me and I terus dapat pergi counter and bayar terus. Sebab dia nampak Ayu pregnant. Hehe how lucky I am kan? Otherwise nak kena tunggu berapa lama ntah. 

Lepas ke Hush Puppies, lunch and then terus masuk balik hall Baby Expo. Tambah stock lagi beli pampers. Kami banyak borong pampers tapi kebanyakkannya untuk my SIL. Kami punya sikit je. Betul la kata kebanyakkan bloggers. This expo tak berapa best. Lagi best Motherhood Expo dekat KLCC hari tu. Last year masa baby expo dekat Mid lagi better than this one. Anyway nak tunggu expo bulan 5 plak (kalau masih berkesempatan, Amin) 

{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...