Friday, July 31, 2015

Cerita Raya-raya di Kuala Pilah-Rembau-KL, 2015 (Part 2)

Ok sambungan entry raya lagi. 

Selesai bergambar, kami pergi beraya. Sebuah rumah jela yang sempat.


Itu, laksa tu, aku x jamah pun. Makan kuah dia saja. Kata orang kena pantang laksa, mee kan? Berapa lama? A year?





Haha gaya Faris





Tengah hari sebelum sembahyang jumaat, kami terus ke Kuala Pilah untuk beraya kampung belah mak plak.


Sampai rumah mak long dekat Kuala Pilah, tido budak ni ha. Sonang mak kau nak lunch dik

Rafq Ilyas yang tidak kelihatan. Huhu


SIL sakat Faris
Petang tu, balik ke Rembau semula. Then terus balik ke KL. After Maghrib sampai ke KL then terus sambung beraya dengan keluarga mertua plak. Mak mertua buat nasi beriyani. Selera aku makan. Dalam pukul 10 malam, balik rumah. When the boys dah tdo, aku mulalah tugas aku packing luggage untuk ke Penang plak keesokkan harinya. Actually dah asingkan sikit2 barang2 nak ke Penang. Tinggal sikit2 je. Sikit2 pun pukul 2 pagi gaklah aku tdo malam tu. Huhu. Sambung cerita raya ke dua plak nanti.  


{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...