Monday, August 24, 2015

Company Raya Open House

Ok insya-Allah ni last entry for raya stories 2015. Lepas ni kita move on ke cerita lain. Dah 4 tahun bersama company ni tapi dah attend 5 kali open house. 2 kali di PWTC, sekali di KLCC and twice di office sendiri. Paling teruk was celebration last year (first time buat dekat office sendiri) Pot luck style. I was like what????? Sangat x best!


Tudung pink pakai spek tu, kalau x de kat office rasa boring je weh! Sebab 1 office suka sakat dia. Dia plak dok melayan je. Hehehe :p
 
This year was a different story where the foods and all sangat best! Walaupun x se-best having it in PWTC & KLCC, but I had fun! Yang paling penting, the foods was awesome! This year pun aku malas beriya menaruh harapan nak menang best dress ke hape sebab last year aku beria pakai kain melarut menyapu lantai (macam nak kawin ok) tapi x menang! Oh sadis. Itulah namanya x de rezeki. Tapi kalau takat dapat mug company buat ape kan? Dapat cash x pe jugak. Tapi this year memang dapat cash cuma aku malas dah nak menaruh harapan apetah lagi nak menaruh harapan for lucky draw sebab aku memang jenis yang x pernah lucky for lucky draw. Again, itulah yang dinamakan rezeki.

Start2 program of coz Dato kasi ucapan then baca doa and terus serbu ke food stalls. Kambing of coz la station yang paling hot. Ada 3 ekor kambing semua skali.




Program x de ape sangat. More to borak2 lepak gitu jela. Tapi aku x suka kalau ajak student sebab aku rasa kami staff macam more to nak kena entertain student dari nak sembang2 dengan other staff. Yela selama ni dok kerjaaaaa je. Inilah masanya nak beramah mesra dengan others. Gitu.

Well anyway, kita ada jemput Dato Fazley. Dato nyanyikan lagu Asmara Ini twice. Heeee. I am not a fan of him pun tapi sebab dia artis, excited jugaklah.

Haih la tudung senget benget x cantik!
Ehem!
Last skali adalah best dress dengan lucky draw. So memang aku x kan dapat best dress pun sebab aku pun memang plan nak pakai biasa je. Tapi dengar orang cakap, ramai x puas hati denga pemilihan best dress. Aku x ambil port. Lantak situ. Keputusan adalah muktamad. Hehehe. Lucky draw pun aku x harap tapi tengok jela siapa pemenang kan? Untuk meriahkan majlis. Sekali aku dapat lucky draw tau x? Alhamdulillah walaupun hanya hamper, tapi aku suka gile sebab aku tau aku jenis susah nak dapat lucky draw. Terkejut gak ah. 



Kau tengok aku punya style cam biasa je weh. Yang lain make up bagai. Aku nan hado. Natural beauty sajork. Those kening cantiklah. I need to learn how to lukis kening then

Overall aku suka je open house company tahun ni. Insya-Allah, tahun depan harapnya lagi better la.


 
{From Ayu with ♥}

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...