Tuesday, March 25, 2014

MH370

Assalamualaikum semua.

Semua pun sedang berkabung pasal MH370 kan? But, I am still hoping for a miracle to happened walaupun secara logik akalnya, it is impossible. Masya-Allah, berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Tengok ahli keluarga menangis, I on the other hand, cried as well. Boleh dikatakan salah satu sejarah terbesar untuk tahun 2014 ni. 


Hikmah dan pengajaran yang Ayu belajar untuk tragedi MH370 ni adalah, secanggih mana pun teknologi yang ada, kalau bukan dengan kuasa Allah, kita x kan tau juga kedudukan terakhir pesawat tersebut. Just imagine, after 17 days baru Allah nak tunjuk. 


Ayu dok fikir, apelah nasib penumpang2 masa di lautan hindi tu. Dengan laut yang dalam dan bergelora macam tu. I am still hoping for a miracle to happened. Black box, please come back, so that the whole world know what was going on. Let the whole world know that our pilot and the co-pilot are actually the true heroes in this tragedy. 

My mom share this. Dalamnya..........

Sedih sangat baca article ni. 

Credit from here

http://www.era.fm/Zon-Interaktif/Interaktif/Trending/Lihat-Trending.aspx?arc=1318&sec=79#.UzE493YQ8dW

Takziah untuk semua keluarga penumpang MH370. Like I said earlier, berat mata memandang, berat lagi mahu yang memikul. Dari Dia kita datang, kepadaNya jugalah kita kembali. Al fatihah.  

{From Ayu with ♥}

2 comments:

Chekgu Azrine said...

Al fatihah..really hope they will find the black box soon

Ayuni said...

Yup. Semua pun menantikan the black box tu. Dugaan sangat kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...