Monday, April 21, 2014

Husband's Birthday

Sabtu lepas birthday 5rz. Seriously I don't know what to give him as a present. Last2 I planned to buy him a new wallet since the old one dah buruk dah aku tengok. We just went to KLCC on his birthday. Treat him Sushi. Actually dia nak makan western. Tapi Faris ye ye nak makan sushi. Faris ikut ibu dia suka sushi. So, sushi jela. Then ingat nak suruh 5rz pilih wallet untuk present dia tapi dia x nak! Dia kate dia nak anak sorang lagi. *kui*kui*kui* Well, itu bukan kuasa kita B. Insya-Allah ada rezeki, adalah. After that balik. Ajak ke JJ sebab ada benda Ayu nak beli tapi dia malas. So balik la rumah.

Smalam (Ahad) sangat x best! Sebab ape? Adalah! Ok so Ayu klua g JJ sorang2 sebab 5rz ngan Faris x nak ikut. Ok dapat shopping dengan tenang, alhamdulillah. Kalau x tu asyik nak berperang ngan Faris. Ayu beli ape yang patut then beli jugak la wallet untuk dia. Lantaklah. Then bila sampai rumah, Ayu tengok sales girl tu kasi wallet yang salah. Aiyoh! So, x jadilah nak kasi present last night sebab nak kena pergi tukar that wallet dulu.

Pagi tadi time pergi kerja, aku dengan x sabarnya, tunjuk la jugak that wallet. Dalam hati takut jugak kalau2 dia marah sebab aku degil pergi beli wallet untuk dia kan? Dia x marah tapi tanya banyak kali kenapa beli jugak? Biarlah B. Tukar je wallet tu ok? Pastu aku cerita pasal design yang aku pilih tu lain. So after work today nanti, singgah JJ balik nak tukar design yang betul.

Dah tu je cerita weekend and cerita birthday husband. Hahaha. What a boring weekend I have! 

{From Ayu with ♥}

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...